صنایع دارویی

صنایع دارویی

به گزارش گروه تولیدی و صنعتی ارکان فلز /

دستگاه های ارکان فلز برای تولیدات صنایع دارویی

استریل و بهداشت مداوم به همراه کیفیت بالا معیارهای تعیین کننده فرآیند تولید در صنعت داروسازی است. نظیر تولید کرم های پزشکی ، ژل ها و پمادها ، داروهای چشم و یا محصولات پوستی . ماشین آلات و میکسرهای هموژنایزر ارکان فلز ابزارهای ایده آل را برای هر منظور ارائه می دهند تا احتیاجات مشتریانش را در بالاترین سطوح پوشش دهد .

 

ارائه کیفیت و سازگاری بالا در صنعت دارو

انجام عمل دیسپرسیون ، هموژناسیون و امولسیون همزمان توسط میکسرهای هموژنایزر تحت خلاء شرکت ارکان فلز ، کلیه نیازهای بهداشتی ، را برآورده می کنند و کیفیت و بهره وری دستگاه ها و سیستم ها در صنعت داروسازی فراهم می آورد . ما می توانیم یک راه حل استاندارد متناسب با نیازهای خاص شما برای کارخانه تولیدی شما ارائه دهیم. قدرت و کارآیی محصولات ما  با یک فلسفه خدماتی همراه است که سبب تحقق نیازهای مشتریانمان می شود .

فرآیندهای نوآورانه میکس و هموژن. در مراکز کارشناسی ما ، دستور العمل ها آزمایشات گسترده ای را پشت سر می گذارند و فرآیندهای مربوط به میکس و همموژناسیون را می توان به خوبی تنظیم کرد. در عین حال ، جنبه های ایمنی مواد دارویی مانند جلوگیری از آلودگی محصول با گرد و غبار نیز می تواند مورد توجه قرار گیرد.

راه حل مناسب عمل میکس و هموژناسیون باید طیف گسترده ای از نیازها را در محیط حساس فرآوری صنایع دارویی برآورده سازد. مهم است که همیشه دمای صحیح حفظ شود تا از بین رفتن مواد مغذی و ویتامین های ارزشمند جلوگیری شود . انتخاب ابزارهای مناسب نقش مهمی در دستیابی به بهترین نتایج هموژناسیون بدون ایجاد اختلال در کیفیت مواد اولیه حساس دارد .

تضمین بهداشتی تجهیزات و ظروف ضروری است و میکسرهای هموژنایزر ارکان فلز راه حل های برجسته ای را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، تمام سطحی که با محصول در تماس هستند از فلز ضدزنگ ( استنلس استیل ) ساخته شده اند . با بیش از 30 سال تجربه در زمینه فن آوری میکس و هموژناسیون همزمان و بسته بندی محصولات این اطمینان حاصل می شود که ماشین آلات ما نه تنها کیفیت برتر و استحکام را ارائه می دهند بلکه تمیز کردن آنها نیز آسان بوده و بنابراین به طور ایده آل با الزامات صنعت دارویی مطابقت دارند. مشتریان ما از طیف گسترده ای از ماشین آلات مختلف با توان ها و حجم های متفاوت بهره مند می شوند ، این امر باعث می شود آنها بتوانند نوآوری های تولید را اقتصادی تر اجرا کنند و سریعتر آنها را به بازار برسانند.

 

مزایای میکسرهای هموژنایزر ارکان فلز

  • دسترسی بالا از طریق مهندسی قوی و آزمایش شده

  • زمان عدم دسترسی کوتاه از طریق شستشوی سریع و آسان 

  • کیفیت بالای میکس از طریق کنترل و استفاده از مواد اولیه بهینه

  • مصرف کم انرژی از طریق طراحی ابزارهای نوآورانه

  • راه حل های کاربردی بهینه از طریق آزمایش های طراحی شده سفارشی و فرآیندهای میکس و هموژناسیون

  • انعطاف پذیری بالا از طریق بهینه سازی میکسر هموژنایزر و کنترل مخزن

  • تنوع بالای محصول از طریق طیف گسترده ای از میکسرهای هموژنایزر برای انواع سایزها و حجم های مختلف

  • بهره برداری آسان از طریق میکسرهای هموژنایزر نوآورانه ارکان فلز

 

دانش ما برای چشم انداز شما

ما نه تنها ماشین آلاتی با کارایی بالا عرضه می کنیم بلکه راه حل های بهینه برای استفاده در تولید مواد دارویی نیز ارائه می دهیم. در این بازار ، شرکت پیشرو ارکان فلز حداکثر بهره وری ، کیفیت میکس فوق العاده ، در دسترس بودن دستگاه و بهره وری از دانش بی نظیر و منحصر به فرد را برای نیازهای فردی در صنایع دارویی ارائه می دهد.

سرعت بازار نوآوری ها در صنایع دارویی را می توان با دستگاه های تخصصی و مهارت های ما افزایش داد. به همین دلیل شرکتهای پیشرو در صنایع دارویی در سراسر کشور از بهره وری و ایمنی فن آوری های اراکان فلز قدردانی می کنند :

 

میکسر های هموژنایزر تحت خلاء شرکت ارکان فلز

 VMH میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

VC میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

VX میکسر هموژنایزر تحت خلاء سری

 

برای دیدن دستگاه های بیشتر مرتبط با صنایع شیمیایی اینجا را کلیک کنید . 

 
اخبار مرتبط
ارسال نظرات
جدیدcaptcha
Contact-us